When your lonely,
i wish you love,
when your down, i wish you joy,
when things get complicated, i wish you faith
when things look empty, i wish you hope !

Tuesday, January 17, 2012

menangis Airmata darah!

assalamualaikum...
sedih...huhuhuhu...hanya itu yg mampu aku katakan...
hr ni paper kedua terakhir aku utk sem ni...gembira?apa????????gembira sbb tu tandanya exam aku semakin menghampiri penghujungnya..tapiiiii....
aduhaiii..apa laa nasib..nasib si ikan kaloi!...
xda maknanya gembira nak habis kalau jawab exam mcm *&^%****** (entah aku pun xfhm apa ni)...
nak dijadikan cerita..hari ni exam pengajaran bahasa Melayu...elllah tu pun nk kecoh..dlm bhs melayu pun nk kata susah..apa laaa...
hotak ko senang...cuba ko jawab utk aku..cuba klu bijak sgt..entah2 ko xbc ko dah pengsan..(adoii emo plak aku dgn spesies2 yg stereotaip mcm tu!)
nmpk senang laa beb...ko xrasa apa yg aku rasa..boleh laa ckp mcm tu...

adoii...terpesong plak..hahha...ok kembali ke tajuk perbincangan asal..
pasal exam td..aku dh cuba jawab sehabis baik...mmg xdinafikan soalan susah nk fhm..
lg satu kesilapan & kecuaian yg aku buat....buatkan aku nak menangis air mata darah!!!...huhuhuhu
aku xjawab soalan WAJIB!...aku xperasan kena jawab soalan satu (1) sebagai soalan wajib.
gelojoh sgt nk jawab soalan bukan sebab apa...sebaba tkut xsempat nk jawab 3 soalan dalam masa 2 jam...
dala kegabraan, takut xsempat jawab...tgk2 yg wajib pulak xjawab...mmg bagus & terbaik laaa kan..huhuhuhu...
aku crik jgk soalan wajib td..sebab Dr dah ada bgtaw ada soalan wajib..tp xjumpa...xplak terfikir nk baca arahan sekali lagi...adoiii....cuai2...
ni laaa kesilapan paling memalukan di abad ini...huhuhu

dr dulu lagi cikgu aku selalu pesan jawab exam sila baca arahan dengan baik dan teliti. nanti takut terpesong dan xmenepati kehendak soalan...huh..dah bertahun-tahun exam & 4 sem aku exam kat U ni..tiba2 sem ni pulak xreti2 nak baca arahan dengan baik dan teliti.
risau aku efect kat markah nt...takut...huhuhuhu...aku xtaw dh nk ckp apa lg...tawakal je laa..sebab dh usaha jg..doa itu insyaAllah sentiasa...^^
yg pasti ada hikmah dan pengajaran di sebalik semua ini...
tu laa orang kata berhati-hati..sesal dahulu pendapatan sesal kemudian tidak berguna..

terima kasih jg kepada kawan-kawan yg sentiasa ada apabila aku memerlukan...^^

~sekadar ekpresi dahlia drku utkmu~

1 comment:

  1. haha bawakan bersabar... :)
    jangan marah2...learn from defeat and rise to victory! :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...