When your lonely,
i wish you love,
when your down, i wish you joy,
when things get complicated, i wish you faith
when things look empty, i wish you hope !

Tuesday, October 4, 2011

ggugugugu...

xtaw dh nk letak tajuk apa...hehehe...
tapi di sini saya hendak mengisytiharkan bahawasanya...
saya telah membeli tiket untuk balik cuti sem nh....hahaahaha

pelik x???orang lain berebut-rebut beli tiket nak balik raya haji ni...aku??berebut-rebut beli tiket nak balik raya...raya jugak..tapi raya CINA....hahaahah
kenapa ak beli awal?jeng...jeng...jeng...
sebabnyaa....time nh tiket dah mahal...huhuhu...
tak percaya???meh tengok nh buktinya....hehehe

mahal dah...huhuhu







ha percaya tak?hehehe...bayangkan penerbangan pergi balik dah nak mencecah rm500..mahal tu beb...bagi org yang xberapa nak mampu macam aku nh...tapi bagi yang kaya-maya tu xda hal punyerr kan...
tapi xpa laa sebab balik punya pasal ak rela aku redha...*nyanyii dulu lagu redah*
padahal sebelum ni ak ada cek xsampai 3 hari kot...pergi balik baru ja rm 300...sakrg mesti lg mahal...kalu beli lambat lagi...lagi SUPER DUPER MAHAL....
haizzz....sabor ja laaa yop oii...adat belajar di negeri orang kan,..hehehe...

p/s:sesiapa nak tambang murah cepat beli tiket sekarang.tapi flynya tahun depan!...hehehe (tips nak tiket murah)


~sekadar ekspresi dahlia drku utkmu~














No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...